sâmbătă, 20 august 2011

versuri....by me

O ramura de brad,

Loveste-ncet fereastra,

Fereastra de la care

Eu te priveam venind

Acum stau si privesc

Si nu am cugetare

De ce tu numai vii

Iar bradul a crescut

De ce in toiul noptii

Eu nu pot da uitarii

Acel moment cand

Tu ai plecat plangand

Iar eu de la fereastra

O lacrima-am varsat

Iar bradul gratios,

Crengile-a plecat...

Si cerul luminat

S-a intunecat

Iar ploaia a-nceput

Sa verse tot mai mult

Lacrimi de iubire

Pentru a spala

Orice amintire...

  •  











Minunea vietii ne-ncojoara visand

Menirea destinului ne cuprinde bland

Durerea despartirii ne leagana plangand

Vocea sperantei ne-alina cantand

Glasul amagirii pronunta-un cuvant

Transmite tristete, durere, si-un gand

E-un gand de iubire,de mila, de har

E-un gand ce aievea, trece un hotar

Hotar ce desparte doua inimi reci,

Eu vin catre tine

Insa tu iar pleci.

Tind sa te strang in brate

Si sa te am aproape

Si ca sa fii cu mine

La rau si la bine

Ca sa te strang la piept

Si sa-mi soptesti incet

Cat de mult ai vrea

Ca inima mea,

Sa fie a ta

Pentru totdeauna.

  •  









De-as fi tot adevarul lumii,

Tu-ai fi doar o minciuna

De-as fi toata speranta

Tu-ai fi neprevazutul

De-as fi eu dragostea toata,

Tu-ai fi o minune data.

De-as sta pe malul unui rau

Tu ai veni aievea

De-as sta pe plaja unei mari

Tu ai strabate-o-inot...

De-as sta chiar la capatul lumii,

Tu m-ai zari chiar dincolo de soare

De-as fi plecat de langa tine,

Tu-ai fi venit dupa mine?

  •   







Cand gandul mi-se duce

Undeva departe

Cand glasul subit tace

Iar sufletul imi zbiara

Atunci fiorii noptii

Ma-nvaluie usor,

Iar inima imi plange,

Ea plange doar de dor.

Vrea sa mai bata-odata

după doar o soapta,

Spusa din iubire,

Soapta ce-i acum

Doar o amintire...

  •  







Cand nici ploaia

Nu-mi mai intelege durerea,

Cand nici pamantul

Nu-mi mai ingroapa amintirile

Cand nici vantul

Nu-mi mai asculta chemarea

Cand nici focul

Nu-mi mai arde tristetea

Cand nici iubirea,

Nu-mi mai alina inima

Atunci sufletul imi moare..

Sufocat de soare..

  •  






Te iubesc!

I-am spus-o nisipului,

Dar s-a-nprastiat.

Te iubesc!

I-am spus-o marii

Dar s-a tulburat.

Te iubesc!

I-am spus-o aerului

Dar s-a sufocat.

Te iubesc!

I-am spus-o focului,

Dar s-a stins.

Te iubesc!

I-am spus-o apei,

Dar s-a evaporat.

Te iubesc!

I-am spus-o cerului,

Dar s-a-ntunecat.

Te iubesc!

Ti-am spus-o tine,

Dar tu ai plecat...

  •  






Sunt aici pentru tine,

Sunt aici fiindca vreau

Sunt aici, sunt cu tine,

Sunt aici ca sa-ti dau..

Ultimul vers de iubire,

Ultima floare din par,

Ultimul gand de-alinare,

Ultimul gand de-ajutor..

  •  






E noapte!

Strazile-s pustii

Vantul usor bate,

Luna imi zambeste

Cu seninatate.

Insa-o stea de sus,

Din inaltul cer..

Ce ma-ndreapta-n-colo

La cel om stingher,

Tinde a se stinge,

Tinde a muri..

Fimdca numai stie,

Viata-a pretui...

Nu vrea sa trai,

Singura pe cer,

Nemaivazand muza..

Pe cel om stingher.

  •  
yle="color: #76a5af;">






As vrea sa-ti spun durerea mea,

As vrea sa simti cam cum e ea,

As vrea sa vrei sa te intorci,

As vrea sa poti...

....Dar numai poti..

As vrea sa te urasc acum

As vrea sa merg pe un alt drum,

As vrea sa nu te mai iubesc,

As vrea sa pot...

...Dar numai pot...

  •  






De ce nu pot inchide ochii,

Doar pentru-un minut..

Sa vad valoarea vietii?

De ce din ochii mei azi curg..

...urme-ale tristetii?

De ce nu pot privii...

Chiar dincolo de luna,

Sperand ca voi zari,

O lume mult mai buna?

De ce n-am sa aud,

Un glas de alinare,

Cand sufletul imi plange,

Iar inima ma doare?

  •  






Sufletului meu

Stiu ca ii e greu,

Spera sa te-auda,

Cerand ajutor.

Asa cum el odata,

Iti implora iubire

O inima de fata,

Ce nu vrea despartire..

Sta inca si asteapta,

Plange neincetat

Sperand ca nimic,

Nu-i adevarat.

Ea plange si suspina

Doar din a ta vina,

Strigand a ei durere..

Ca-acum esti printre stele...

Iar la mormantul tau,

Cu flori vine mereu,

Cu flori vine si plange,

Sperand ca intr-o zi,

Moarte o va-nfrange.

Iar la mormantul tau,

Cu flori vine mereu,

Si mii de lacrimi varsa,

Ca sa te-ntorci acasa.

Dar intr-o zi s-a dus,

Undeva inspre apus,

Unde si tu candva

Erai langa ea,

Iar de pe acea stanca,

Copila se arunca,

Lasand in urma un mesaj:

"Iubirea e doar un miraj!"

Si trupul ei cel minunat,

In data a fost spintecat,

De valuri a fost luat si dus,

Undeva inspre apus...

  •  






Ma visez ca fiind o stea

Sa te zaresc pe undeva,

Ma visez ca fiind o mare,

Tulbure de suparare,

Ma visez ca fiind un foc,

Ca sa las doar scrum in loc,

Ma visez a fi un mac,

Sa ma scutur imediat,

Ma visez a fi chiar luna,

Sa stau cu tine totdeauna.

  •  







Nopti pierdute,

Vise spulberate,

Sperante desarte,

Stari combinate,

Reteta perfecta,

Catre libertate,

Drumul parcurs,

Spre eternitate,

Inima puternica,

Plina de iubire,

Suflet ratacit,

Inger de-agonie...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu