luni, 6 decembrie 2010

Let's do it!

   Hey, salut.... prin aceasta postare voi da "start" noului blog... mi-am propus sa fie un blog pe care o sa postez diferite povesti.... sincer mie astea imi plac cel mai mult...imi place enorm sa scriu si sa ascult....cred ca e o parte din mine pe care nu am "muncit-o" deloc... prin blogul asta vreau sa-mi dau drumul imaginatiei si sa va transmit unele sentimente si trairi care pentru mine sunt extrem de intense...
 Poate ca e destul de ciudat...dar am o inclinatie spre textele narative-proza, triste.... am o mult mai buna imaginatie cand e vorba de melancolie... pot transpune in cuvinte sentimente ce se pot impregna destul de tare in sufletul cuiva.... nu stiu daca e bine.... dar cred ca e destuk de constructiv:-??

    De ceva timp am descoperit pe you tube, un filmulet cu o extraordinara poveste .... o sa va atasez link-ul ca sa vedeti si voi despre ce e vorba....
http://www.youtube.com/watch?v=f3U1btDVj48 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu