sâmbătă, 18 decembrie 2010

doar o scurta poveste de prietenie...

         Erau odata 2 prieteni... un baiat si o fata... s-au cunoscut intamplator printr-un prieten comun... au inceput sa vorbeasca, sa schimbe pareri, sa relateze intamplari din viata fiecaruia... si-au dat seama ca aveau multe in comun.. dar... ei niciodata nu s-au putut privi ca ceva mai mult decat niste simpli prieteni. Mai ales ca amandoi erau intr-o relatie... 
        Erau prieteni de aproape un an. Amandoi treceau prin momente grele din viata lor... dar erau unul langa altul... se sfatuiau reciproc, isi impartaseau parerile, isi spunea fiecare punctul de vedere... ca impreuna, fiecare dintre ei sa o scoata la capat... Era suflete sora....Ironia sortii facea ca amandoi sa treaca prin aceleasi lucruri, in acelasi timp... poate ca asta le era destinul...  Dupa ce totul s-a linistit iar lucrurile reintrasera in cursul lor obijnuit... si-au dat seama ca unul fara altul nu ar fi ajuns la liman. Asa ca au facut un juramant:
" Voi fi mereu alaturi de tine, cand iti va fi bine, cand iti va fi rau, alaturi tot mereu... Iar in clipa in care nu vei mai da de mine... atunci sa sti bine, ca prietenia noastra sa-ncheiat.... sa numai ma cauti, sa-ti vezi de viata ta, caci eu mi-am gasit pe altcineva"
   Asa suna juramantul lor... sh au jurat ca vor fi impreuna orice s-ar intampla, si ca nimic nu le va umbri vreodata prietenia. Iar in clipa cand unul nu va mai fi pentru celalant... totul se va distruge... si vor deveni  din nou suflete singuratice... aflandu-se in cautarea unui alt suflet similar caruia sa-i poata impartasi ofurile.
    Prieteni tot mereu...asa se considerau... numai ca...inevitabilul s-a produs. 
Intr-o zi, ea se certa cu prietenul ei. Nu voia sa auda de nimeni si de nimic..... si nu se simtea in stare sa vorbeasca cu nimeni despre ceea ce se intamplase intre ei.... nici chiar cu cel mai bun prieten al ei.
    Telefonul i-a sunat ore in sir... nu a raspuns la nici unul din cele 23 de apeluri pe care le avea de la el... sau nu a citit nici unul dintre mesajele pe care i-le trimisese... nu voia sa o asculte nimeni in acele momente...voia doar sa planga...
Ceea ce nu stia era ca nu ea era cea care avea nevoie de ajutor....ci el....
Dupa ce s-a linistit, a doua zi....a incercat sa-l sune... ii spunea ca numarul e deconectat.... a citit mesajele.... in toate scria doar "Raspunde!" "Te rog raspunde! "Nu face d-astea...ce se intampla cu tine?" "Raspunde! vreau sa vorbim" 
Doar un mesaj era diferit.... ultimul pe care l-a primit:  "Ai jurat ca vei fi alaturi de mine la greu... eu as fi fost alaturi de tine mereu.... acum am nevoie doar de tine.... prietenia noastra sa-ncheiat asa qm ai jurat.... sper sa fi fericita...si la un moment dat... te vei simti iubita"
   Astea au fost ultimele lui cuvinte. I-sa  parut ciudat.... a intrat pe mess pentru a-si cere scuze, si pentru a-i spune ca intr-adevar va fi langa el cand va avea nevoie. Dar nu era on. A vorbit cu prietena lui.
"-Buna, Alex? sti ceva de el?
-Buna, nu numai stiu nimic de el de aseara ....de cand...
-de cand ce?
-....de cand ne-am despartit...
mi-am dat seama k nu pot simti mai mult pentru el...
-wtf?!?! u dupa 3 ani de relatie ti-ai dat seama?
-mda....asta mi-a spus si el....imi pare rau...

-ar trebui... saracul...cred k e distrus.... te iubea enerom.... si eu nu am fost alaturi de el cand a avut nevoie de mine asa cum am jurat"
      Si a iesit dupa mess. A sunat acasa la el. I-a raspuns o voce straina: 
 " -buna ziua.... alex?
-cu alex nu vom mai putea vorbi niciodata..
-wtf?!?! dc? ce s-a intamplat?
-aseara a disparut de acasa.... iar de dimineata am primit un telefon.... a fost gasit sub sinele unui tren. ce e cel mai curios e ca pe oglinda din camera lui scria "intr-o singura zi am pierdut cele 2 virtuti: iubirea si prietenia.... fara ele viata numai are rost"
 
      Fata amuti si inchise telefonul.
Din acea zi o putem vedea mereu pe eronul garii asteptand ca trenul sa-i aduca inapoi cel mai bun prieten.... nu trece zi in care sa nu se invinovateasca de moartea lui.... oare de ce nu si-a respectat juramantul? oare de ce un capriciu nu a lasat-o sa fie alaturi de el la nevoie..... sau sa-l lase pe el sa-si respecte promisiunea.... oare de ce....?
Asta nu va sti nicioadat....si niciodata nu-si va putea ierta moartea singurei persoane careia ii pasa de soarta ei....     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu